🕒Месец на любовта! Подарък 5 лева за всички поръчки над 34.90лв с КОД: Valentin

Директен вносител на спално бельо, хавлиени кърпи за дома и хотела

Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН

www.spalnobelio.bg

 

1.      Дефиниции

ДРУЖЕСТВОТО означава „Спално Бельо БГ 2016“ ЕООД .

ОНЛАЙН МАГАЗИНА означава www.spalnobelio.bg .

САЙТ означава www.spalnobelio.bg .

ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН означава www.spalnobelio.bg .

ЗЗП означава Закон за защита на потребителя .

ПОЛЗВАТЕЛ , ПОТРЕБИТЕЛ или КЛИЕНТ означава всяко физическо лице , юридическо лице или друго правно образование , което ползва , пазарува ( поръчва ) от www.spalnobelio.bg .

СТОКА , АРТИКУЛ , ПРОДУКТ е всяка стока предлагана от www.spalnobelio.bg .

ЛИЧНИ ДАННИ означава лични данни по смисълна на ЗЗЛД .

СЪДРУЖНИЦИ са всички търговски дружества и производители , с който www.spalnobelio.bg работи и предлага тяхна стока .

2.      Общи условия

Правото на ползване на интернет магазин www.spalnobelio.bg принадлежи на „Спално Бельо БГ 2016" ЕООД регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 205622862. ДРУЖЕСТВОТО е ползвател и наемател на домейна и електронния магазин.

Цялото съдържание на онлайн магазина е предмет на авторски права собственост на ДРУЖЕСТВОТО и е забранено . Нищо на онлайн магазина не трябва да бъде разбирано като даващо Ви право , разрешение или съгласие да копирате , сваляте , извличате , снимки , лого , търговска марка , текст или друга информация от онлайн магазина . Копирането или свалянето на информация от този сайт не Ви дава право на авторските права върху тази информация . Съдържанието в онлайн магазина може да се променя постоянно от ДРУЖЕСТВОТО .

3.      Покупка , етапи на покупка и потвърждение

Покупката в онлайн магазина минава през няколко етапа :

-          Потребитят добавя в количката желания от него артикул/и намиращи се в онлайн магазина . Артикули се добавят чрез бутон „добави в количката“ , който се намира във всеки артикул . Подаръците , които се предлагат на клиентите също следва да се добавят в количката ако клиентът влиза в сума даваща му право да получи подарък . Добавянето на подаръците става автоматично, на поръчка се полага по един брой подарък дори и клиентът да е добавил повече подаръци в количката си.

-          Преминава към количката където са позиционирани всички добавени от него артикули заедно с тяхната стойност . Количката се намира в горната част на онлайн магазина . 

-          Следва етап „поръчка“ , където потребителят попълва своите данни и избира бутон „ЗАВЪРШИ ПОРЪЧКАТА“ .

След като потребитят завърши поръчката той получава автоматично електронно съобщение от онлайн магазина ( на електронната поща , която е оставена за контакт от потребителя ) с номер на своята поръчка и статус „обработва се“ . За да бъде една поръчка успешно потвърдена и завършена потребителят трябва да изчака обаждане, имейл или СМС от наш оператор за потвърждение на неговата поръчка . Оператотът прави проверка на поръчаните от потребителя артикули и след потвърждение поръчката се изпраща за изпълнение. Ако поръчка не бъде потвърдена чрез съобщение или пред наш оператор по телефон тя НЕ се се счита за завършена и НЕ се изпраща . Нашите оператори са задължени да се представят по телефона с името на онлайн магазина .

Договорът от разстояние между Дружеството и Потребителя се счита за сключен след като поръчката бъде потвърдена , но не и преди това

Онлайн магазинът работи със складове на едро и производители, които са външни като не се гарантира наличност на всички артикули и е възможно те да бъдат изчерпани преди или след направата на поръчката . Важно е потребителят да разбира , че в повечето случаи онлайн магазинът играе посредник между него и производителя или доставчика на поръчаната стока .

4.      Регистрация

Регистрацията в онлайн магазина НЕ е задължителна . САЙТА цели да стимулира онлайн търговията като улесни максимално своите клиенти и пазаруването без регистрация .

5.      Съдружници

Интернет магазинът работи с водещи български производители на спално бельо и  домашен текстил като предлага и продава тяхната продукция на потребителя . За момента това са :

-          РОКСИМА ДРИЙМ ( „Алиана“ ООД )

-          ДИАНА ДОМАШЕН ТЕКСТИЛ ( „Анитекс 2001“ ООД )

-          ДИТЕКС ( „Дитекс-СМ“ ООД )

-          ЯНА ПАНАГЮРИЩЕ ( „Яна“ АД )

-          ДЕКОНА ( Аскомерс" ООД )

-          ДИЛИОС ( Артек 92" ООД )

-          БОГИНЯ ДОМАШЕН ТЕКСТИЛ „Богиня 011" ЕООД )

-          DREAM ON ( „Ню Текс Интернешанъл" ООД )

-          ПАНАГЮРИЩЕ 1962 ( „Пи Ен Джи" ЕООД )

         SPALNOBELIO.BG 2000 ( Спалнобельо БГ 2000 ЕООД )

Съдружници на сайта са и куриерските фирми, с който се доставя поръчката на потребителя. Те са упоменати в секция „Доставка и плащане“ от главното меню . Възможно е поръчка да бъде изпратена и от съдружник на дружеството ( гореспоменатите доставчици ). ДРУЖЕСТВОТО е свързано със своите съдружници, за да може да провежда нормално своята търговска дейност. Достъп до личните данни на потребителя имат и съдружниците на ДРУЖЕСТВОТО, съдружниците използват личните данни с цел коректно да изпълняват своите задължения към електронния магазин, но само и единствено за целите на електронния магазин.

Съдружници и клиенти на ДРУЖЕСТВОТО са и тъговските дружества държащи магазини SPALNOBELIO.BG.

6.      Стоки , информация и изображения

В сайта могат да бъдат закупени единствено стоките , които могат да бъдат добавяни във виртуалната количка и след това успешно поръчани . Цялата информация относно стоките , тяхната характеристика , размер , цвят , състав , наличност и др. се предоставя от производителя . Тя е описана в страницата на всеки продукт , както и върху самия продукт . Онлайн магазинът е търговец , който предлага стоката на своите съдружници и НЕ носи отговорност за грешна информация за стоката . Информация за наличност на продукт се предоставя от производителя , онлайн магазинът НЕ носи отговорност при липса на вече поръчан продукт . 

Изображенията , картинките или снимките на продуктите качени в сайта имат информативен характер , те описват общите характеристики и вид на продуктите като целят потребителят да добие представа за вида на продукта  . Възможно е явно несъответствие на продукта с показаната снимка , за което онлайн магазинът НЕ носи отговорност . Възможно е неосъответствие в прошивката , шевовете на всички артикули (спално бельо , шалтета , покривала за легло и др.)  , калъфките за възглавница от ранфорс и 100% памук . Изображенията качени в сайта минават компютърна обработка, възможна е разлика в цветовете и нюансите .

7.      Доставка и плащане

Условията за доставка и плащане можете да намерите в секция „Доставка и плащане“ на главната страница в онлайн магазина .

8.      Договор

Договорът от разстояние между Дружеството и Потребителя се счита за сключен след като поръчката бъде потвърдена . Успешно потвърдената поръчка трябва да се потвърди пред наш служител в телефонен разговор .

Онлайн магазинът не носи отговорност за неизпълнение на поръчките в случаите на неверни, непълни или неправилно посочени данни от потребителя .

Когато потребител не заплати своята стока на куриера в момента на доставката договорът се счита за анулиран .

9.      Връщане , рекламация , отказ от договор

Клиентът има право да се откаже от този договор и да върне стоката, поръчана от www.spalnobelio.bg , без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от Закона за защита на потребителите, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока. Дружеството предоставя на Клиента и стандартния формуляр за упражняване правото на отказ съгласно приложение № 6 от ЗЗП на https://www.kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki .

Когато Клиентът упражни правото си на отказ от договора, Клиентът трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е съобщил на Дружеството за решението си да се откаже от договора по чл. 52. Крайният срок се смята за спазен, ако Клиентът изпрати или предаде стоките обратно на Дружеството преди изтичането на 14-дневния срок. Дружеството може да задържи възстановяването на сумите на Клиента, докато не получи стоките или докато Клиентът не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

В случай, че Клиентът упражни правото си на отказ от договора по чл. 52 от ЗЗП, Дружеството поема куриерските разноски за най-евтиния вид стандартна доставкавка.

Дружеството няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Клиентът изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Дружеството.

Когато Клиентът е поръчал повече от един артикул/продукт, а упражнява право на отказ по чл. 52 и връща само един продукт, по отношение на останалите артикули договорът между него и Дружеството остава в сила, Клиентът поема куриерските разноски и в двете посоки, а Дружеството му възстановява цената на върнатия артикул и банковите разноски (ако има такива).

За рекламация на стока и връщане на продукт потребителят влиза в секция „РЕКЛАМАЦИИ“ от главната страница ( най-долу ) , попълва своите данни , адрес , номер на поръчка и причини за връщане . След като успешно попълни данните си следва да изчака обработка на рекламация от служител на ДРУЖЕСТВОТО. Рекламациите се разглеждат до 7 работни дни като клиентът получава насоки как да върне продукта ( по-удобен за него начин ) , дали да му се възстанови сума или да му се замени продукт. Същевременно как да бъде възстановена сумата по банков път или по друг удобен за клиента начин.

При предявена рекламация ДРУЖЕСТВОТО извършва проверка за вида на изпратените стоки, проверява доставчика и самата доставка. ДРУЖЕСТВОТО заплаща на потребителя транспортните разходи при сбъркан продукт, увреден продукт, грешен производител, сбъркани размери и всякакъв тип грешки, които ДРУЖЕСТВОТО може да допусне при изпращане на стоката. Замяни на стоки се извършват до 30 дни от подаване на рекламация. За увреждания на стоките и опаковки в следствие на транспорт и логистика причинени от куриерските и логистични фирми дружеството НЕ дължи суми или подмяна на стоката.

Върнатата стока трябва да е в запазен търговски вид , както е предадена на потребителя т.е да не бъде увредена ( както продуктът така и опаковката ) , стоката не трябва да е третирана мита , прана , да има различни миризми от характерното за нея .

При допусната грешка или дефектна стока от страна на ДРУЖЕСТВОТО, то същото поема всички разходи за транспорт. Суми с наложен платеж и пощенски паричен превод през ЕКОНТ се освобождават и изплащат веднага с приемане на пратката. Суми по банков път се възстановяват до 30 дни от получаване на пратката.

Въпроси относно рекламацията и връщането на стоката можете да отправите на телефон 0877677780 или на имейл info@spalnobelio.bg .

При желание на потребителя да върне получената стока той е длъжен да я пази и съхранява до нейното предаване на куриера , който ще я предостави на онлайн магазина .

При неизпълнение на условията за връщането на стоката Дружеството си запазва правото да откаже връщането на стоката на потребителя и сумата заплатена за нея . Връщане на част от продукт с общ код, който е формиран от промо пакет или 1+1 пакет НЕ е разрешено. Трябва да се върне целия пакет формиращ кода на продукта.

Клиентът има право да получи само стойността на върнатата стока , каквато стойност е била при закупуването на стоката .

При рекламация или връщане на продукт/и, включен/и в поръчка с безплатна доставка, при което стойността на артикулите в поръчката става под 149.90лв, Дружеството си запазва правото да удържи цената на обикновената доставка от предвидената за връщане сума.

Клиентът има право да върне всеки продукт , който явно не съответства на договореното . Несъответствието следва да бъде установено при първоначалния оглед от потребителя .

При предявяване на рекламацията на стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, или за отбив от цената.


Рекламация може да се предявява пред Дружеството или пред упълномощено от него лице като се попълни рекламационния формуляр в сайта или на е-мейл info@spalnobelio.bg . При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.


При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:


1. касова бележка , фактура или бележка от куриерската фирма за заплатен пощенски паричен превод;


2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

 

3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

В случай, че Клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на парите. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага щом е открит дефект, в срок до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. В случай на връщане на стоката, доставката е за сметка на Дружеството.

Клиентът не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато Дружеството се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от Потребителя.

При връщане на стока придружена от промоционалните подаръци в сайта , с връщането на стоката задължително трябва да се върне и полученият подарък отговарящ на съответната поръчка . Ако се връща само част от поръчката и крайната сума възлиза под стойността отговаряща на съответният подарък, то трябва да се върне и полученият подарък . Връщането на пратки без да бъде върнат подаръкът не се приемат !

Индивидуални поръчки НЕ подлежат на рекламация с изключение на дефект в продукта. Дефектът може да е фабричен, по плата, от изработката и др., за което клиентът не носи вина. Те се изработват по спецификация заявена от клиента и не са част от каталога на електронния магазин.

За да бъде приета пратка от онлайн магазина е задължително попълване на формуляр за рекламации или уведомителен имейл.

Условията за връщане важат само за физически лица по Закон за защита на потребителя. Юридическите лица, фирми и др. търговски образования нямат право на връщане и замяна по Закон за защита на потребителя. В случаите на дефект или увреждане на стоката по вина на продавача ДРУЖЕСТВОТО приема рекламация.

10.   Потребителски данни 

Данните на потребителя се използват само за целите на онлайн магазина, а именно осъществяването на успешна поръчка, въпроси за даден продукт, връщане на стока, маркертинг цели и други въпроси възникнали по повод взаимоотношенията Ви със сайта . Онлайн магазинът се задължава по никакъв начин да НЕ предоставя Вашите данни трети лица. Повече информация за личните данни можете да намерите от секция "Лични данни" и бисквитки" на home page.

11.  Обхват

Сайтът www.spalnobelio.bg може да се разглежда напълно свободно от всички онлайн потребители.

12.  Подаръци и промоции

Всеки клиент на www.spalnobelio.bg има право да получи подарък при направена ОНЛАЙН поръчка над 40.00 лева . Подаръците варират спряно стойността на поръчката . Под всеки продукт в онлайн магазина потребителят може да разбере какъв подарък може да получи , а в секция „ПОДАРЪЦИ“ от главното меню, както и във всеки подарък каква стойност на поръчката трябва да достигне , за да получи точния подарък . За всяка поръчка и съответно клиент ( независимо от броя поръчки на клиента ) се полага един брой подарък независимо от нейната стойност. 

ВАЖНО !!! За всички подаръци е възможно разминаване в цвета, размера, производителя на продукта. ДРУЖЕСТВОТО се задължава да спази характеристиките на полагащия се на клиента подарък. 

Всички промоционални продукти в сайта са в ограничена наличност. Онлайн магазинът НЕ носи отговорност за изчерпана наличност .

Кодовете за намаление не важат за артикулите 1+1.

За поръчка може да се ползва само един код за отстъпка.

Възможно е разминаване в промоциите и цените между физическите ни магазини и електронния магазин.

 

 

                    13.  Физически магазини

Цените на стоките във физичиеските магазини на www.spalnobelio.bg е възможно да се разминават от цените в електронния магазин. Физическите магазини се държат от отделни търговски дружества. Бонусите от типа 1+1 и подарък за поръчка също не са позволени във физическите обекти. Месечните намаления, кодовете с намаление на продукти важат само за електронния магазин.

 

14.  Допълнителни разпоредби

За неуредените в настоящите общи условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото в Република България законодателство.

Възникнали спорове Дружеството се стреми да решава винаги по приятелски начин, а в случай, че всички възможности се изчерпат, споровете се решават от компетентния орган Комисия за защита на потребителите ( гр. София, ул. Врабча 1 ) , съд или онлайн на плаформата на ЕС за решаване на спорове между онлайн търговци и потребители: http://ec.europa.eu/odr .

За контакт с Комисия за защита на потребителите: тел. 02/9330565 ; info@kzp.bg ; www.kzp.bg

Дружеството не е отговорно за каквито и да било грешки, които могат да възникнат на сайта, поради всякаква причина, включително и тези, причинени от промени, настройки, технически причини или други.

Дружеството си запазва правото да публикува рекламни банери от всякакъв вид и/или връзки на която и да е част от сайта, съобразно действащото законодателство.

ВАЖНО !!! За всички спални комплекти изработени от материята 100% Памук ( хасе ), Ранфорс и Поликотън обявени в сайта в категория ЗА СПАЛНЯ > Спално бельо  е възможно разминаване на производителя по етикет . Разминаването е възможно с фирма Дитекс-СМ ООД , Богиня 011 ЕООД, Кузеви Стил ЕООД или Анитекс 2001 ООД . Продуктът е същия по външност , десен , материя , описание , характеристика и цена.

ВАЖНО !!! За всички двулицеви шалтета и олекотени завивки изработени от материята микрофибър е възможна разлика в формата на капитонировката от показаното на снимката. Продуктът е същия по описание и характеристика.

ВАЖНО !!! За всички спални комплекти с марката CARBOTEX, долните чаршафи са отделна част от комплекта и са в бял цвят.

Всеки текстилен производител ( съдружник ) в онлайн магазина притежаващ сертификат за качество ISO допуска +- 5% по ISO от размер на всички текстилни продукти от обявеното като описание или етикет на продукта .

Минималната стойност за поръчка в www.spalnobelio.bg е 9.90лв.

Поръчки пуснати по отделно на един и същ клиент НЕ се събират. Електронният магазин НЕ носи отговорност за таксуване на две или повече куриерски услуги на един и същ потребител пуснал повече от една поръчка едновременно.

 

ЗА ДА ПАЗАРУВА ОТ www.spalnobelio.bg ПОТРЕБИТЕЛЯТ СЕ СЪГЛАСЯВА ПРЯКО И БЕЗУСЛОВНО С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ НА ОНЛАЙН МАГАЗИНА !